Een slim hotel is een efficiënt hotel mét oog voor zijn gasten

Gebruik onze slimme oplossingen om het beheer van je hotel te stroomlijnen en te automatiseren, zodat je efficiënter kunt werken. Met slimme oplossingen kun je ook een betere service aan je gasten bieden.

Gasten verwachten steeds meer moderne technologie in hotels. Om aan de verwachtingen van hun gasten te voldoen, moeten hotels nieuwe technologieën in hun faciliteiten integreren. Daarom is het voor hotels zinvol om te investeren in slimme apparaten en oplossingen, die eenvoudig met elkaar verbonden kunnen worden om gasten een naadloze ervaring te bieden. We zetten graag de voordelen op een rij.

Automatiseren

Door veel functies te automatiseren, kan een slim hotel energie en geld besparen. Bijvoorbeeld door de temperatuur automatisch te verlagen als er geen gasten aanwezig zijn, en door de verwarming en airconditioning uit te schakelen als die temperatuur is bereikt. Het hotel kan ook zijn energieverbruik op afstand monitoren, zijn apparaten op afstand controleren, beheren en energie-efficiënter laten functioneren.

Een slim hotel kan zichzelf aanpassen aan de behoeften van zijn gasten. Als je bezoekers uit Duitsland verwacht, kunnen Duitstalige zenders automatisch naar voren worden gehaald. Ook kan er op de tv informatie over je faciliteiten worden bekeken, bijvoorbeeld over de beschikbaarheid van je wellness. Gasten kunnen via dezelfde weg ook meteen een afspraak maken. Tot slot noemen we een centraal bedieningspunt, waarmee hotelgasten de verlichting, raamdecoratie en geluidsinstallatie in hun kamer helemaal naar wens kunnen aanpassen.

Een slim hotel is een hotel dat gegevens, verzameld door slimme oplossingen zoals hierboven beschreven, gebruikt om weloverwogen beslissingen te nemen. Datagestuurde besluitvorming is het proces van beslissingen nemen op basis van feitelijke gegevens in plaats van alleen op intuïtie of observatie. Wanneer je gegevens van je hotel verzamelt en analyseert, ontstaat er toegevoegde waarde. Je kunt deze gegevens namelijk gebruiken om betere beslissingen te nemen.

Toekomstgerichte oplossingen voor moderne hospitality

Comfortabel

Hotelgasten vragen steeds vaker om technologische oplossingen die hun verblijf zo aangenaam mogelijk maken. Daartoe behoren ook domotica, of de automatisering van elektrische apparaten. Hiermee kunnen gasten op afstand de temperatuur regelen en lichten uitschakelen. Met elektronische sloten kunnen gasten ook deuren op afstand openen met hun smartphone. Ook kunnen deze sloten worden gebruikt om te controleren of er iemand in een kamer is, zodat er op het juiste moment kan worden aangeklopt door de schoonmaak.

Beveiligingsapparatuur, zoals bewegingssensoren, kunnen eveneens ingezet worden in een smart hotel. Het gaat dan onder meer om waarschuwingsmeldingen, die direct naar een technische dienst of een hulpdienst gestuurd worden. Daarnaast noemen we verlichting die automatisch aangaat, zodra een gast ’s nachts naar de badkamer loopt. Op die manier kan deze dat een stuk veiliger doen.

Tot slot dan de LG Styler, waarmee we een slimme stomerijservice aan hotels aanbieden. De LG Styler verlaagt de operationele stomerijkosten doordat wassen en strijken op locatie niet meer nodig is. Daarnaast bespaart het tijd omdat je hotelgasten hun kleding niet van en naar een off-site wasserette hoeven te vervoeren. Hiermee kun je een snellere en betere service bieden aan je gasten.

Wil je ook zo efficiënt mogelijk werken? Wil je gasten zoveel mogelijk comfort bieden? We helpen hotels graag met de beste technologische oplossingen. Wil je meer weten? Neem dan gerust contact met ons op.

We kunnen je ook helpen met oplossingen op het gebied van telecom en duurzaamheid, zoals wifi, tv, energiemonitoring, slimme batterijen en nog veel meer.

Related articles

Popular articles

PrivacybeleidCookie beleid
3Bplus © All rights reserved
WEBSITE PROJECT: